Tjänst

Lönehantering

Har ni anställda i företaget? Med våra kunniga konsulter och digitala processer ser vi till att lönehanteringen flyter på som den ska. Utöver den vanliga löneadministreringen hjälper till med utläggshantering, rapportering av pensionsunderlag, semesterhantering och deklarerar till Skatteverket. Vi har erfarenhet av flera olika kollektivavtal. 

Till dig som är ägare av ett aktiebolag hjälper vi till att se över era ägarlöner enligt 3:12 reglerna inför K10-deklarationen. 

Kom igång

Så blir du kund hos oss

Fyll i dina kontaktuppgifter och välj hur du vill bli kontaktad. Vi hör av oss till dig inom 24 timmar för att boka in ett första möte.

INFORMATION

Varför behöver du anlita en redovisningsbyrå?

Att outsourca ekonomin till en auktoriserad redovisningsbyrå är en bra investering att göra som företag. Fel i redovisningen kan bli dyrt i längden och om man inte har rätt kompetens rekommenderar vi alltid att låta en auktoriserad byrå sköta redovisningen så att det fungerar felfritt. Företaget har dessutom alltid en bra översikt över ekonomin samtidigt som ni kan fokusera på att driva och utveckla er egen verksamhet.

Frågor och svar

Vanliga frågor om Redovisning

Vi är säkra på att vi kan tillföra mycket i ett kundsamarbete. Förutom vår kompetens inom redovisning har vi stort fokus på effektivitet och service. Våra kunder berättar ofta hur nöjda de är med våra tjänster och vi är väldigt dedikerade i att få våra kunder att lyckas och nå sina mål. Med oss som byrå får du en trygg och effektiv hantering av ekonomin! 

Det kan låta som ett omfattande arbete att behöva byta byrå, men det fungerar smidigt och kräver inte mycket från dig som kund, då det mesta kan skötas genom kontakt med den tidigare byrån. Det som du som kund behöver tänka över är vilka behov ni har samt vad som fungerat bra och mindre bra i det tidigare samarbetet. 

Att samarbeta med en digital byrå underlättar redovisningsarbetet avsevärt. Vi håller de flesta möten digitalt (men träffas gärna över en kaffe eller lunch också!) och en stor del av kommunikationen sker via mail och telefon vilket gör att vi bibehåller den personliga kontakten och kunderna sparar restid.
Bokföringsunderlagen lämnas in digitalt, via integrationer mellan våra system och genom att fakturor och kvitton skickas in till våra system.